19 november 2016

Konferens Christer brunch nöjd

Träffade den där tråkiga personen på konferensen igår. Hen var nästan överdrivet hjälpsam i en fråga, kanske har det trots att jag betett mig ok gått fram att jag blivit sur? Iaf så tänker jag nu att jag lägger det bakom mig.

Konferensen i övrigt jättebra. Hade jättetrevligt och pratade med flera för mig okända personer från våra andra kontor. Ett av föredragen var suveränt, med den här personen: http://christerolssongroup.se/ Nu vill jag gå i samtal med honom men han coachar ledningsgrupper hos polisen, IKEA, KI osv och jag är inte riktigt på den nivån. Men inspirerande lika väl och ska köpa någon av hans böcker tror jag.

Har idag brunchat med två barndomsvänner, jättehärligt. Vi hade bra och ganska djupa samtal. Men jag undrar varför jag är så kass på att hantera bufféer. Jag äter för mycket av fel saker och för mycket öht.

Tvätt, brödbak och film ikväll. Har druckit vin fyra kvällar i rad och även om det kan vara härligt är jag ganska nöjd med en alkoholfri kväll.

Fridens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar