19 oktober 2016

Bloggovärt Madrid etc.

Jamen hallå.
Långt och omotiverat uppehåll härifrån igen, so sorry. Sanningen är den att jag är/blivit så tråkig, det är liksom inte så mycket bloggvärt i mitt liv just nu. Jag åker till jobbet på morgonen, hem på kvällen, leker/pratar/bråkar med barnen, åker med barnen på aktiviteter, försöker få kontakt med Lilla räkan som är mitt i tonåren och inte så intresserad av vuxna, handlar på ICA, tömmer diskmaskinen och tvättar i tvättstugan. Ibland går jag på föräldramöten eller träffar PT-Harry. Inte särskilt upphetsande mao.

Fast i helgen var M och jag i Madrid med mitt jobb, DET var ju spännande, iaf för oss. Vi hade möten och förutom det lite tid att hänga, gå runt i stan och umgås med de andra. Det var del två av mina besök i europeiska storstäder under hösten. Jag var ju i Berlin för några veckor sedan och ska till Tallinn och München om ytterligare några veckor. Tror inte jag varit utomlands såhär många gånger under en termin någonsin.

Hör av mig vid nästa bloggvärda händelse.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar